12.03.2014

Нарада з питань взаємодії щодо надання адміністративних послуг

З метою забезпечення зручності та оперативності отримання адміністративних послуг громадянами Білгород-Дністровського району в м. Білгород- Дністровський створений та успішно функціонує Центр надання адміністративних послуг. Головна ідея запровадження такого центру полягає у зосередженні адміністративних, інформаційних, консультаційних та інших послуг в одному місці.  
12 березня 2014 року відбулась робоча нарада з питань взаємодії щодо спільного надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг структурними підрозділами районної державної адміністрації під головуванням в.о. голови міської ради В.М. Мензелінцева. 
Від районної державної адміністрації до участі в обговоренні питань порядку денного були залучені керівник апарату районної державної адміністрації В.В. Каштель, начальник агропромислового розвитку Н. С. Матієнко, начальник соціального захисту населення Г.В. Браткевич, начальник відділу з питань земельних відносин С.О. Пересипко, начальник служби у справах дітей С.В Дорошенко. 
Насамперед керівник Центру надання адмінпослуг Т.М. Осадчук познайомила присутніх з основними принципами роботи, яких повинні дотримуватися виключно всі учасники Центру. Вони полягають у відкритості та прозорості,  зрозумілості процедур, оперативності у вирішенні питань, забезпеченні доступу суб’єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.
Також вона повідомила, що Центр також буде надавати послуги через працівників сільських рад, з якими вже заключено договори. «За період діяльності Центру всього надано 1739 адмінпослуг громадянам та 1256 адміністративних послуг підприємцям. Мешканці району отримали 750 послуг, найбільша кількість звернень надійшли до управління агропромислового розвитку, відділу містобудування та архітектури районної державної адміністрації» - наголосила Тетяна Марківна. 
Учасники наради, представники державних установ та організацій міста і району обмінялись думками та надали пропозиції щодо покращення якості надання послуг та взаємодії.