25.10.2019

За період з  10 жовтня по 23 жовтня 2019 року надійшло до районного бюджету податків і зборів  597,0  тис. грн.

Отримано з державного бюджету трансфертів у сумі 7232,5  тис. грн. з них:

- базова дотація – 297,8 тис. грн.;

- освітня субвенція – 1398,0 тис. грн.;

- медична субвенція – 409,1 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) – 26,1 тис .грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги – 2465,9 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування – 1410,3 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 1225,3 тис. грн.;

Отримали іншу субвенцію у сумі 84,6  тис. грн. з них:   

(- на медичне обслуговування громадян,  які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1,2 тис. грн.;

- на поховання – 6,6 тис. грн.;

- особам з інвалідністю – 0,7 тис. грн.;

- Володимирівська сільська рада – 10,0 тис. грн., на утримання центру надання адміністративних послуг – 1,3 тис. грн., на  трудовий архів – 0,5  тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 8,2  тис. грн.;

- Маяківська сільська рада – 0,7 тис. грн. на  трудовий архів ;

- Монашівська сільська рада – 26,0 тис. грн., на НВК – 25,1 тис. грн., утримання центру надання адміністративних послуг – 0,9 тис. грн.;

- Мологівстка сільська рада – 69,7 тис. грн., на утримання центру надання адміністративних послуг – 1,0 тис. грн., на  трудовий архів – 2,5  тис. грн., на  виплату соц. працівникам – 7,4  тис. грн., територіальний центр – 24,9 тис. грн., на програму «Здоровя»- 2,2  тис. грн., на медицину – 31,7 тис. грн.;

- Приморська сільська рада – 17,7 тис. грн.,  на утримання центру надання адміністративних послуг – 2,8 тис. грн., на  трудовий архів – 1,1  тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 13,8  тис. грн.

- Шабівська сільська рада – 21,6 тис. грн. на програму «Здоровя»).

Проведено фінансування видатків у загальній сумі 17052,5 тис. грн. (загальний фонд), з них профінансовано на: 

-  виплату заробітної плати з нарахуваннями за жовтень – 3158,6 тис. грн. ;

- придбання медикаментів – 129,6  тис. грн.;

- придбання продуктів харчування – 193,1 тис. грн.;

- оплата за спожиті бюджетними установами  енергоносії – 166,7  тис. грн.;

- інші видатки на утримання бюджетних установ – 274,6 тис. грн. (поштовий збір – 66,8 тис. грн., відрядження – 8,5 тис. грн., придбання бензину та пального – 90,8 тис. грн., послуги кож.вен – 69,8 тис.грн., послуги зв’язку – 6,6 тис. грн., придбання запчастин – 4,2 тис. грн., оренда – 2,0 тис. грн., послуги провайдерів – 10,3 тис. грн., зберігання підручників – 3,7 тис. грн., заправка картриджа – 1,0 тис. грн.,відшкодування – 1,6 тис. грн.,штраф – 4,5 тис. грн.,  друк талонів – 3,2 тис. грн.,  придбання канцтоварів та господарських товарів 1,6 тис. грн.).

- інші виплати населенню 12637,4  тис. грн.:

- допомога дітям-сиротам – 1,8 тим. грн.;

- оздоровлення дітей – 11,0 тис. грн.;

- пільгові пенсії – 14,9 тис. грн.;

- відшкодування на цукровий діабет – 102,4 тис. грн.;

- компенсація фізичним особам – 36,9 тис. грн.;

- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 698,3 тис. грн.;

- виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги – 11772,1 тис. грн.;

- надання субвенції та дотації сільським радам – 492,6 тис. грн., ( на утримання дошкільних навчальних закладів, Будинків культури та сільських клубів ).

Проведено фінансування по спеціальному фонду на 8,2 тис. грн. на придбання баку для води.