Інформація про використання коштів районного бюджету Білгород-Дністровського району Одеської області з 02 серпня по 08 серпня 2018 року

Районний бюджет

За період з 02 серпня по 08 серпня 2018 року надійшло до районного бюджету податків і зборів  951,6  тис. грн. 

Отримано з державного бюджету трансфертів у сумі 14056,6 тис. грн. з них:

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 455,0 тис. грн.;

- дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1675,3 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 306,4 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги – 9356,3 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного – 133,1 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 378,8 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 740,0 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 1011,7 тис. грн.;

Отримали іншу субвенцію у сумі  1443,1 тис. грн. з них:      

(- на  утримання центру соціально-психологічної реабілітації дітей – 380,2  тис. грн.;

- Адамівська сільська рада – 13,6 тис. грн., на  утримання центру надання адміністративних послуг – 1,6 тис. грн., на трудовий архів – 0,6  тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 11,4 тис. грн.;

- Володимирівська сільська рада – 51,1 тис. грн., на  утримання центру надання адміністративних послуг – 1,2 тис. грн., на трудовий архів – 0,5  тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 8,5 тис. грн., на НВК – 40,9 тис. грн.;

- Маяківська сільська рада – 14,2 тис. грн., на  утримання центру надання адміністративних послуг – 0,8 тис. грн., на трудовий архів – 0,7  тис. грн.,на центр молоді – 6,2 тис. грн.,на культуру – 6,5 тис. грн.;

- Приморська сільська рада – 26,6 тис. грн.,  на  утримання центру надання адміністративних послуг – 2,6 тис. грн., на трудовий архів – 1,0  тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 15,5 тис. грн., на оздоровлення – 7,5 тис. грн.;

- Старокозацька сільська рада – 426,9 тис. грн., на  утримання центру надання адміністративних послуг – 9,0 тис. грн., на трудовий архів – 5,0  тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 18,1 тис. грн., на ЦДТ – 4,4 тис. грн., на територіальний центр – 30,0 тис .грн., на виплату соц.працівникам – 4,6 тис. грн., на культуру – 172,6 тис. грн., на охорону здоров’я – 148,4 тис. грн., на освіту – 34,8 тис. грн..

- Шабівська сільська рада  – 530,5 тис. грн., на   трудовий архів – 5,0 тис. грн., на виплату соц.працівникам – 9,7 тис. грн. ,  на територіальний центр – 19,2 тис .грн.; на центр молоді – 14,9 тис.грн.; на культуру – 238,4 тис.грн.; на утримання центру надання адміністративних послуг – 21,0  тис. грн., на НВК – 31,0 тис. грн., на ветер.організацію – 2,5 тис.грн.; на охорону здоров’я – 78,2 тис. грн., на освіту – 110,6 тис. грн..).

    Проведено фінансування видатків у загальній сумі 13832,6 тис. грн. (загальний фонд), з них профінансовано на:

-  виплату заробітної плати з нарахуваннями за липня – 2681,4 тис. грн. ;

- придбання медикаментів – 1,0  тис. грн.;

- придбання продуктів харчування – 39,0  тис. грн.;

- оплата за спожиті бюджетними установами  енергоносії – 45,7 тис. грн.;

- інші видатки на утримання бюджетних установ – 179,9 тис. грн. ( відрядження – 0,4 тис. грн., медогляд – 105,0 тис. грн.,  поштовий збір – 53,5 тис. грн.,відшкодування – 3,3  тис. грн., ЕПЦ – 1,0 тис. грн., навчання – 1,2 тис. грн.,придбання бензину – 5,6 тис. грн., придбання канцтоварів та господарських товарів – 9,9 тис. грн..).

 - інші виплати населенню 9496,5 тис. грн.:

- придбання путівок на оздоровлення дітей – 42,0 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги – 9302,8 тис. грн.;

- виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг – 133,1 тис. грн.;

- інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення – 8,2 тис. грн.;

- компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті -10,4 тис. грн..

- надання субвенції та дотації сільським радам – 1389,1 тис. грн.:

 - на утримання дошкільних навчальних закладів, Будинків культури та сільських клубів -  834,1 тис .грн;

- Монашінській сільській раді на соціальний розвиток територій – 455,0 тис. грн.. та на башту – 100,0 тис. грн.

Проведення фінансування по спеціальному фонду (придбання телевізорів для шкіл) – 173,6  тис. грн.