Інформація про використання коштів районного бюджету Білгород-Дністровського району Одеської області з 08 лютого по 14 лютого 2018 року

За період з 08 лютого по 14 лютого 2017 року надійшло до районного бюджету податків і зборів  236,5  тис. грн.

Отримано з державного бюджету трансфертів у сумі 10932,1  тис. грн. з них:

- базова дотація – 228,2 тис. грн.;

- освітня субвенція – 1332,2 тис. грн.;

- медична субвенція – 539,9 тис. грн.;

- дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 468,6 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління – 0,8 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 4080,3 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного – 116,9 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 2731,9 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 1296,0 тис. грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 137,3 тис. грн..

Отримали іншу субвенцію у сумі 1745,6 тис. грн. з них:

(- Монашівська сільська рада – 47,0 тис. грн., на НВК – 45,2 тис. грн., на утримання центру надання адміністративних послуг – 1,8 тис. грн.;

- Руськоіванівська сільська рада -  25,2 тис. грн., на утримання центру надання адміністративних послуг – 18,1 тис. грн., на  трудовий архів – 7,1 тис. грн.;

- Мологівська отг. – 573,4 тис. грн., на  трудовий архів – 2,6 тис. грн.,на НВК – 14,3 тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 4,2 тис. грн., на культуру – 103,5 тис. грн., на  територіальний центр – 17,0 тис. грн., освітня субвенція – 348,8 тис. грн., медична субвенція – 71,1 тис. грн., на центр молоді – 11,9 тис. грн.;

- Шабівська отг. – 1100,0 тис. грн., на утримання центру надання адміністративних послуг – 4,5 тис. грн., на НВК – 41,9 тис. грн., на програму «Шкільний автобус» - 34,8 тис. грн., на ЦДТ – 17,1 тис. грн., на виплату соц. працівникам – 9,8  тис. грн., на культуру – 299,0 тис. грн., на  територіальний центр – 19,7 тис. грн., освітня субвенція – 472,1 тис. грн., медична субвенція – 185,2 тис. грн., на центр молоді – 15,9 тис. грн..).

       Проведено фінансування видатків у загальній сумі 6288,2 тис. грн. (загальний фонд), з них профінансовано на:

-  виплату заробітної плати з нарахуваннями за лютий – 1127,3  тис. грн. ;

- придбання продуктів харчування – 25,6  тис. грн.;

- придбання медикаментів – 22,3  тис. грн.;

- оплата за спожиті бюджетними установами  енергоносії – 650,7 тис. грн.;

- інші видатки на утримання бюджетних установ 197,4 тис. грн. ( поштовий збір – 17,5 тис. грн., відрядження – 5,0 тис. грн.,  послуги зв’язку – 3,1 тис. грн., придбання пального – 99,6 тис. грн., друк звіту – 0,3 тис. грн., програмне забезпечення – 4,2 тис. грн., підключення інтернету в ЗОШ – 22,3 тис. грн. робата РЕМ – 0,5 тис. грн.,поточний ремонт опалення – 15,3 тис. грн., послуги асенізаторської машини – 4,1 тис. грн., електрокомфорки – 3,3 тис. грн., вивіз сміття – 0,9 тис. грн., заправка картриджів – 3,6 тис. грн.,   придбання канцтоварів та господарських товарів – 17,7  тис. грн..). 

- інші виплати населенню – 4264,9 тис. грн.:

- відшкодування лікарських засобів – 21,5 тис. грн.;

- видатки на компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги у 2018 р. – 62,9 тис. грн.;

- надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету –4062,8  тис. грн.;

- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління – 0,8 тис. грн.;

- допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного – 116,9 тис. грн.;