21.05.2018

Про функціонування «телефону довіри» у Південному офісі Держаудитслужби

«Телефон довіри» є одним із засобів забезпечення зворотного зв’язку органів державного фінансового контролю з громадськістю.

Основним завданнями функціонування телефону довіри є:

-          надання інформації щодо повноважень Держаудитслужби;

-          забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального  майна підконтрольними установами, визначеними ч.1 ст.2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

-          виявлення фактів можливих корупційних та інших неправомірних дій (бездіяльності), рішень посадових осіб Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів при здійсненні ними своїх повноважень.

Зворотній зв'язок органів Держаудитслужби з громадськістю забезпечується за допомогою «телефонів довіри» щодня (крім вихідних та святкових днів)з 09 год. до 18 год. (у п’ятницю з 09 год. до 16 год. 45 хв.).

Звернення, отримані за «телефоном довіри», опрацьовуються та вживаються заходи відповідного реагування згідно законодавства.

Діючі номери «телефонів довіри»:

-          Південний офіс Держаудитслужби – (048)728-36-86

-          Держаудитслужба України - (044)428-38-18


За цими номерами може зателефонувати кожен громадянин нашої області, задати питання або поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни.